Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаНАГОЛОШУЄМО - ВІДПРАВКИ ЗГІДНО НАШИМ УМОВАМ ДОСТАВКИ. УВАЖНО ЧИТАЙТЕ УМОВИ ДОСТАВКИ ПЕРЕД ЗАМОВЛЕННЯМ! ОПЛАЧЕНІ ЗАМОВЛЕННЯ ВІДПРАВЛЯЄМО БЕЗ ДЗВІНКА! Безкоштовна доставка Новою поштою, тільки якщо оплата замовлення буде на карту чи рахунок, пром оплатою, чи платіжною системою вей фор пей і сума замовлення більше 2500 грн. Замовлення оформлені післяплатою ( наложкою ) завжди доставка за покупцем. Відправки новою поштою кожен будній день, ЗАМОВЛЕННЯ ЗРОБЛЕНІ ПІСЛЯ 13.00 ПОЧИНАЄМО ОБРОБЛЯТИ І ЗБИРАТИ НА НАСТУПНИЙ РОБОЧИЙ ДЕНЬ, але якщо є можливість завжди відправимо швидше. В суботу і неділю відправок немає. Приорітет у відправці замовлень на оплачені на розрахунковий рахунок замовлення, далі оплачені пром оплатою і тільки потім наложки. ВІДПРАВКИ НАЛОЖКАМИ І ПРОМ ОПЛАТАМИ РОБИМО ВІД 1ГО ДО 3Х ДНІВ після замовлення, в залежності від замовленого товару. Посилка зберігається у відділенні 4 дні! Далі автоматично повернення! Будь ласка - забирайте посилки вчасно, не псуйте собі карму - поверення оплачує зі своєї невеликої зп менеджер. Звертаємо увагу - на сайті немає вибору смаків, якщо стоїть на картинці якийсь смак - це не значить що саме такий смак на складі. Наш менеджер уточняє смаки в телефонному режимі! Якщо на залишку один смак - відправляємо те що є. Якщо потрібен якийсь конкретний смак, або асорті - дзвоніть , або хоча б пишіть в примітках! Ми залишаємо за собою право відмовити в обслуговуванні клієнтів якщо клієнт поводить себе неадекватно!
- Магазини RozetkaНАГОЛОШУЄМО - ВІДПРАВКИ РОБИМО ЗГІДНО НАШИМ УМОВАМ ОПЛАТИ І ДОСТАВКИ. УВАЖНО ЧИТАЙТЕ УМОВИ ДОСТАВКИ ПЕРЕД ЗАМОВЛЕННЯМ! ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Доставка на розетку займає від 2 до 5 днів з моменту відправки. ВІДПРАВКИ НА РОЗЕТКУ РОБИМО 2 ДНІ НА ТИЖДЕНЬ - ВІВТОРОК І ПʼЯТНИЦЯ! Замовлення зроблені після 13.00 обробляються на наступний робочий день. Якщо замовлення зроблене в пʼятницю після 13.00 - воно поїде на розетку по плану відправок у вівторок. Будь ласка - враховуйте це при замовленні через розетку. Ми ніяк не можемо вплинути на швидкість доставки розеткою, тому якщо Вам треба терміново , чи Ви не готові чекати 5 днів - рекомендуємо замовляти новою поштою. Відправка на розетку можлива при сумі замовлення від 700 грн. Зберігаємо посилки на відділенні до 5 днів після прибуття! Якщо посилку не забрали - автоматично скасовуємо замовлення і робимо повернення товару в кінці 5 го дня! Звертаємо увагу - на сайті немає вибору смаків, якщо стоїть на картинці якийсь смак - це не значить що саме такий смак на складі. Наш менеджер уточняє смаки в телефонному режимі! Якщо на залишку один смак - відправляємо те що є. Якщо потрбен якийсь конкретний смак - дзвоніть , або хоча б пишіть в примітках! Увага! Виробник залишає за собою право змінювати упаковку БЕЗ ПОПЕРЕДЖЕННЯ! Вартість доставок на відділення розетки - 30 грн + 15 грн і 1,5% додаткової комісії за наложку. Ми залишаємо за собою право відмовити в обслуговуванні клієнтів якщо клієнт поводить себе неадекватно.
Способи оплати
- Пром-оплатаНаголошуємо! Ми рекомендуємо і просимо здійснювати оплату на наші реквізити для оплати після зв'язку з менеджером! Це дозволить Вам не передавати свої дані картки третім особам і допоможе нам швидше отримувати гроші що дозволить нам працювати ефективніше! Плюс це допоможе нам платити меньше комісії і утримувати мінімальні ціни на сайті. Обов'язково уточняйте наявність товару перед оплатою у менеджера! ВІДПРАВКИ ЗАМОВЛЕНЬ З ПРОМ ОПЛАТОЮ РОБИМО ВІД 1ГО ДО 3Х ДНІВ після замовлення, в залежності від замовленого товару. Якщо є можливість завжди відправимо швидше. Також нагадуємо що для нас зручніше оплата на розрахунковий рахунок, тому за можливості просимо оплачувати на рр після зв'язку з менеджером! Якщо замовлення оплачене пром оплатою і не потребує ніяких уточнень - відправку робимо без дзвінка! Увага! Виробник залишає за собою право змінювати упаковку БЕЗ ПОПЕРЕДЖЕННЯ!
- ПісляплатаПриорітет у відправці замовлень робимо на оплачені на розрахунковий рахунок чи карту замовлення, далі оплачені пром оплатою і тільки потім наложки. Відправки наложками відправляємо від 1го до 3х днів після замовлення, в залежності від замовленого товару.
- Оплата на рахунокРЕКОМЕНДУЄМО ОПЛАЧУВАТИ НА РОЗРАХУНКОВИЙ РАХУНОК - ЦЕ НАЙЗРУЧНІЙШИЙ СПОСІБ ОПЛАТИ. ЗАМОВЛЕННЯ ОПЛАЧЕНІ НАМ НА РР ЗАВЖДИ СТОЯТЬ В ПРИОРІТЕТІ ВІДПРАВКИ!
- Оплата на карткуОплата на карту Приват чи Моно Банку; Увага! Здійснюйте оплату тільки після підтвердження замовлення менеджером. Номер картки буде відправленим смс повідомленням.
- Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPayУВАГА! При оплаті через WayForPay знімається додаткова комісія! Рекомендуємо оплачувати на картку Приват або Моно банку БЕЗ КОМІСІЇ! Номер картки відправить Вам менеджер після підтвердження замовлення. . !!!Обов'язково дочекайтеся підтвердження замовлення менеджером, перш ніж оплачувати!!! . Якщо товару немає в наявності - намагаємось повертати гроші одразу, але буває що платіж іде 5-6 діб!
Способи оплати:
- Оплата по реквізитам . Увага! Здійснюйте оплату тільки після підтвердження замовлення менеджером.
Найменування отримувача: ФОП Костенко Клавдія Петрівна
Рахунок отримувача: UA513220010000026007350000156
Код отримувача: 2645109089
Призначення: за спортивні товари і прізвище
Назва банку: УНІВЕРСАЛ БАНК
- Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay. Увага! При оплаті через WayForPay знімається додаткова комісія! Рекомендуємо оплачувати на картку Приват або Моно банку без комісії! Номер картки відправить Вам менеджер після підтвердження замовлення. . !!!Обов'язково дочекайтеся підтвердження замовлення менеджером, перш ніж оплачувати! Якщо товару немає в наявності - намагаємось повертати гроші одразу, але буває що платіж іде 5-6 діб!
- Пром-оплата. Наголошуємо! Ми рекомендуємо і просимо здійснювати оплату на наші реквізити для оплати після зв'язку з менеджером! Це дозволить Вам не передавати свої дані картки третім особам і допоможе нам швидше отримувати гроші що дозволить нам працювати ефективніше! Плюс це допоможе нам платити меньше комісії і утримувати мінімальні ціни на сайті. ВІДПРАВКИ ЗАМОВЛЕНЬ З ПРОМ ОПЛАТОЮ РОБИМО ВІД 1ГО ДО 3Х ДНІВ після замовлення, в залежності від замовленого товару. Якщо є можливість завжди відправимо швидше. Обов'язково уточняйте наявність товару перед оплатою у менеджера! Особливо якщо замовлення на декілька одиниць одного товару, чи потрібен якийсь конкретний смак! Звертаємо увагу - на сайті немає вибору смаків, якщо стоїть на картинці якийсь смак - це не значить що саме такий смак на складі. Наш менеджер уточняє смаки в телефонному режимі!
- Післяплата (наложка). Приорітет у відправці замовлень робимо на оплачені на розрахунковий рахунок чи карту замовлення, далі оплачені пром оплатою і тільки потім наложки. Відправки наложками відправляємо від одного до трьох днів після замовлення, в залежності від замовленого товару. Є 4 дні щоб забрати посилку, далі буде автоматичне повернення посилки. Якщо не впевнені в замовленні, чи в тому що заберете посилку - не робіть замовлення! При оплаті наложкою додатково сплачується 20 грн і 2% від вартості замовлення за послугу післяплати.
Умови повернення:
- Перевіряйте товар на пошті , якщо помітили пошкодження банки чи пакета, надірвану упаковку чи просипаний порошок - одразу сфотографуйте це і зв'яжіться з нами! Не забирайте товар і не відкривайте упаковку далі! Ми не приймаємо повернення товару який забрали з пошти і відкрили, спробували, відсипали трохи і так далі...
- Якщо Ви забрали товар з пошти не перевіривши - до повернення приймаються тільки закриті і неушкоджені упаковки.
- Будь ласка перевіряйте строк придатності при отриманні - якщо сталось так що Вам поклали прострочений товар - не відкривайте такий товар - одразу зв'яжіться з нами і ми запропонуємо Вам декілька варіантів вирішення ситуації чи повернення товару, чи його заміни. Якщо Ви відкрили упаковку - ми не зможемо прийняти повернення!
- Не відкривайте товар якщо Вам щось не подабається візуально в товарі! Ми не приймаємо повернення відкритого товару! Зв'яжіться з нами і ще раз уточніть всі питання які Вас цікавлять чи бентежать ДО ТОГО ЯК ВИ ВІДКРИЛИ ТОВАР!
- Якщо захисна мембрана залишилась в кришці банки - це не означає що товар бракований чи підробка! Так трапляється в кожній 5 банці польських і европейських виробників і в кожній 7 банці америки! Ми співпрацюємо тільки з перевіреними постачальниками і впевнені в якості продукції, яку продаємо! І навіть найякісніші заводи продуктів топ якості і вартості в Канаді і Німеччині мають таку проблему!
- Якщо смак, густина чи колір капсул відрізняється від тих що Ви приймали раніше - це не значить що це підробка. У кожного смака продукту може бути різна консистенція і колір - це нормально, виробник може змінювати барвник, виробника підсолоджувача і смакової добавки без попередження про це на своєму сайті, а це в свою чергу може змінити колір, консистенцію чи смак подукту! Також це стосується і кольору капсул продуктів - виробник може змінювати постачальника і колір капсул без попередження! Також це стосується і упаковок - виробник залишає за собою право змінювати упаковку не попереджаючи заздалегідь про це. Тому якщо на сайті у нас ще стара упаковка, а Вам прийшла нова , це значить тільки те що ми не встигли змінити фото упаковки на нашому сайті, а не що Вам прийшла підробка.
- Повернення коштів відбувається тільки після отримання нами повернення і перевірки його на цілісність і неушкодженість упаковки!
Ми залишаємо за собою право відмовити в обслуговуванні клієнтів якщо клієнт поводить себе неадекватно ( використовує нецензурну лексику, кричить, погрожує чи дозволяє собі образи в адресу менеджера чи магазина) .
З усіх питань, пов'язаних з доставкою звертайтеся за контактним телефоном +38 063 871 43 98 Viber, Telegram!