Кошик
2145 відгуків

Наразі компанія не може швидко відповісти на ваше повідомлення, оскільки за її графіком роботи зараз не робочий час. Працюємо пн - пт з 10 до 19 ,сб і нд - вихідні.

MASSMUSCLE.COM.UA
+380 (63) 871-43-98
+380 (96) 853-45-03
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 2500 ₴.Відправки новою поштою робимо кожен будній день. В суботу і неділю відправок немає. Приорітет у відправці замовлень робимо на оплачені на розрахунковий рахунок чи карту замовлення, далі оплачені пром оплатою і тільки потім наложки. Відправки наложками відправляємо від одного до трьох днів після замовлення, в залежності від замовленого товару. Посилка зберігається у відділенні 4 дні! Далі робиться автоматично повернення! Безкоштовна доставка Новою поштою, тільки за умови що оплата замовлення у повному обсязі буде на карту, пром оплатою, чи платіжною системою вей фор пей і сума замовлення більше 2500 грн. Замовлення оформлені післяплатою ( наложкою ) завжди доставка за покупцем. Звертаємо увагу - на сайті немає вибору смаків, якщо стоїть на картинці якийсь смак - це не значить що саме такий смак на складі. Наш менеджер уточняє смаки в телефонному режимі! Якщо на залишку один смак - відправляємо те що є. Якщо потрбен якийсь конкретний смак - дзвоніть , або хоча б пишіть в примітках! Увага! Виробник залишає за собою право змінювати упаковку БЕЗ ПОПЕРЕДЖЕННЯ! Ми залишаємо за собою право відмовити в обслуговуванні клієнтів якщо клієнт поводить себе неадекватно ( використовує нецензурну лексику, кричить, погрожує чи дозволяє собі образи в адресу менеджера чи магазина) .
  • Магазини RozetkaЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Доставка на розетку займає від 2 до 5 днів з моменту відправки. Відправки на розетку робимо 2 дні в тиждень - вівторок і п'ятниця! Будь ласка - враховуйте це при замовленні через розетку. Ми ніяк не можемо вплинути на швидкість доставки розеткою, тому якщо Вам треба терміново , чи Ви не готові чекати 5 днів - рекомендуємо замовляти новою поштою. Відправка на розетку можлива при сумі замовлення від 1000 грн. Зберігаємо посилки на відділенні до 5 днів після прибуття! Якщо посилку не забрали - автоматично скасовуємо замовлення і робимо повернення товару в кінці 5 го дня! Звертаємо увагу - на сайті немає вибору смаків, якщо стоїть на картинці якийсь смак - це не значить що саме такий смак на складі. Наш менеджер уточняє смаки в телефонному режимі! Якщо на залишку один смак - відправляємо те що є. Якщо потрбен якийсь конкретний смак - дзвоніть , або хоча б пишіть в примітках! Увага! Виробник залишає за собою право змінювати упаковку БЕЗ ПОПЕРЕДЖЕННЯ! Додаткова комісія за наложку на відділенні розетки 15 грн і 1,5% від суми переказу. Ми залишаємо за собою право відмовити в обслуговуванні клієнтів якщо клієнт поводить себе неадекватно ( використовує нецензурну лексику, кричить, погрожує чи дозволяє собі образи в адресу менеджера чи магазина) .

Способи оплати

  • Пром-оплатаНаголошуємо! Ми рекомендуємо і просимо здійснювати оплату на наші реквізити для оплати після зв'язку з менеджером! Це дозволить Вам не передавати свої дані картки третім особам і допоможе нам швидше отримувати гроші що дозволить нам працювати ефективніше! Плюс це допоможе нам платити меньше комісії і утримувати мінімальні ціни на сайті. Обов'язково уточняйте наявність товару перед оплатою у менеджера! Особливо якщо замовлення на декілька одиниць одного товару, чи потрібен якийсь конкретний смак! Звертаємо увагу - на сайті немає вибору смаків, якщо стоїть на картинці якийсь смак - це не значить що саме такий смак на складі. Наш менеджер уточняє смаки в телефонному режимі! Якщо на залишку один смак - відправляємо те що є. Якщо потрбен якийсь конкретний смак - дзвоніть , або хоча б пишіть в примітках! Також нагадуємо що для нас зручніше оплата на карту, тому за можливості просимо оплачувати на карту чи рр після зв'язку з менеджером! Якщо замовлення оплачене пром оплатою і не потребує ніяких уточнень - відправку робимо без дзвінка! Увага! Виробник залишає за собою право змінювати упаковку БЕЗ ПОПЕРЕДЖЕННЯ!
  • ПісляплатаПриорітет у відправці замовлень робимо на оплачені на розрахунковий рахунок чи карту замовлення, далі оплачені пром оплатою і тільки потім наложки. Відправки наложками відправляємо від одного до трьох днів після замовлення, в залежності від замовленого товару.
  • Оплата на рахунокМенеджер зв'яжеться з Вами для підтвердження замовлення і скине реквізити для оплати.
  • Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPayУВАГА! При оплаті через WayForPay знімається додаткова комісія! Рекомендуємо оплачувати на картку Приват або Моно банку БЕЗ КОМІСІЇ! Номер картки відправить Вам менеджер після підтвердження замовлення. . !!!Обов'язково дочекайтеся підтвердження замовлення менеджером, перш ніж оплачувати!!! . Якщо товару немає в наявності - намагаємось повертати гроші одразу, але буває що платіж іде 5-6 діб!
  • Оплата на карткуОплата на карту Приват чи Моно Банку; Увага! Здійснюйте оплату тільки після підтвердження замовлення менеджером. Номер картки буде відправленим смс повідомленням.

Способи оплати:

  • Оплата на карту Приват чи Моно Банку. Увага! Здійснюйте оплату тільки після підтвердження замовлення менеджером.
  1. ✅Монобанк 4035 2000 4114 8252 ФОП Притула В.О.
  2. ✅ПриватБанк 5169 3305 2489 9579 ФОП Притула В.О.
  • Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay. Увага! При оплаті через WayForPay знімається додаткова комісія! Рекомендуємо оплачувати на картку Приват або Моно банку без комісії! Номер картки відправить Вам менеджер після підтвердження замовлення. . !!!Обов'язково дочекайтеся підтвердження замовлення менеджером, перш ніж оплачувати! Якщо товару немає в наявності - намагаємось повертати гроші одразу, але буває що платіж іде 5-6 діб! 
  • Пром-оплата. Наголошуємо! Ми рекомендуємо і просимо здійснювати оплату на наші реквізити для оплати після зв'язку з менеджером! Це дозволить Вам не передавати свої дані картки третім особам і допоможе нам швидше отримувати гроші що дозволить нам працювати ефективніше! Плюс це допоможе нам платити меньше комісії і утримувати мінімальні ціни на сайті. Обов'язково уточняйте наявність товару перед оплатою у менеджера! Особливо якщо замовлення на декілька одиниць одного товару, чи потрібен якийсь конкретний смак! Звертаємо увагу - на сайті немає вибору смаків, якщо стоїть на картинці якийсь смак - це не значить що саме такий смак на складі. Наш менеджер уточняє смаки в телефонному режимі!
  • Післяплата (наложка). Приорітет у відправці замовлень робимо на оплачені на розрахунковий рахунок чи карту замовлення, далі оплачені пром оплатою і тільки потім наложки. Відправки наложками відправляємо від одного до трьох днів після замовлення, в залежності від замовленого товару. Є 4 дні щоб забрати посилку. Якщо не впевнені в замовленні, чи в тому що заберете посилку - не робіть замовлення! При оплаті наложкою додатково сплачується 20 грн і 2% від вартості замовлення за послугу післяплати.

Умови повернення:

  • Перевіряйте товар на пошті , якщо помітили пошкодження банки чи пакета, надірвану упаковку чи просипаний порошок - одразу сфотографуйте це і зв'яжіться з нами! Не забирайте товар і не відкривайте упаковку далі! Ми не приймаємо повернення товару який забрали з пошти і відкрили, спробували, відсипали трохи і так далі...
  • Якщо Ви забрали товар з пошти не перевіривши - до повернення приймаються тільки закриті і неушкоджені упаковки. 
  • Будь ласка перевіряйте строк придатності при отриманні - якщо сталось так що Вам поклали прострочений товар - не відкривайте такий товар - одразу зв'яжіться з нами і ми запропонуємо Вам декілька варіантів вирішення ситуації чи повернення товару, чи його заміни. Якщо Ви відкрили упаковку - ми не зможемо прийняти повернення! 
  • Не відкривайте товар якщо Вам щось не подабається візуально в товарі! Ми не приймаємо повернення відкритого товару! Зв'яжіться з нами і ще раз уточніть всі питання які Вас цікавлять чи бентежать ДО ТОГО ЯК ВИ ВІДКРИЛИ ТОВАР!
  • Якщо захисна мембрана залишилась в кришці банки - це не означає що товар бракований чи підробка! Так трапляється в кожній 5 банці польських і европейських виробників і в кожній 7 банці америки! Ми співпрацюємо тільки з перевіреними постачальниками і впевнені в якості продукції, яку продаємо! І навіть найякісніші заводи продуктів топ якості і вартості в Канаді і Німеччині мають таку проблему!
  • Якщо смак, густина чи колір капсул відрізняється від тих що Ви приймали раніше - це не значить що це підробка. У кожного смака продукту може бути різна консистенція і колір - це нормально, виробник може змінювати барвник, виробника підсолоджувача і смакової добавки без попередження про це на своєму сайті, а це в свою чергу може змінити колір, консистенцію чи смак подукту! Також це стосується і кольору капсул продуктів - виробник може змінювати постачальника і колір капсул без попередження! Також це стосується і упаковок - виробник залишає за собою право змінювати упаковку не попереджаючи заздалегідь про це. Тому якщо на сайті у нас ще стара упаковка, а Вам прийшла нова , це значить тільки те що ми не встигли змінити фото упаковки на нашому сайті, а не що Вам прийшла підробка.
  • Повернення коштів відбувається тільки після отримання нами повернення і перевірки його на цілісність і неушкодженість упаковки!

 

Ми залишаємо за собою право відмовити в обслуговуванні клієнтів якщо клієнт поводить себе неадекватно ( використовує нецензурну лексику, кричить, погрожує чи дозволяє собі образи в адресу менеджера чи магазина) .

З усіх питань, пов'язаних з доставкою звертайтеся за контактним телефоном +38 063 871 43 98 Viber, Telegram!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner